پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم

نوشته شده توسط:عباس یوسفی | ۰ دیدگاه

پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم

وب درسپاورپوینت زبان دوازدهم

سلام ! امروز برای دانش آموزان وب درسی  پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم با عنوان Sense of Appreciation  را آماده کرده ایم . این محصول آموزشی مرجعی مناسب برای شروع یادگیری درس اول زبان انگلیسی دوازدهم است . زیرا  پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم  علاوه بر پوشش تمامی مطالب کتاب ، حاوی ترجمه ی دقیق قسمت های مهم کتاب و آموزش کلمات جدید درس اول در چند قسمت می باشد .  پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم هم برای دبیران گرامی در جهت آموزش و هم برای دانش آموزان برای مطالعه (و حتی self study )  بهترین گزینه است . این پاورپوینت حاوی ۵۶ صفحه است .

پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم با عنوان Sense of Appreciation

پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم با عنوان Sense of Appreciation

پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم

همانطور که می دانید هر درس زبان انگلیسی در کتاب جدید التالیف شامل بخش های متفاوت زیر است :

  • Get ready
  • Conversation
  • New words and Expressions
  • Read and Practice
  • Reading
  • Reading Strategy
  • Vocabulary Development
  • Grammar
  • Listen and Speaking
  • Writing

در هرکدام از این بخش ها اگر متنی وجود داشته باشد در پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم ترجمه ی دقیق آن با رعایت نکات گرامری مربوطه آورده شده است . همین جا جا داره که یک نکته را به دانش آموزانی که امسال قراره در آزمون کنکور و امتحانات نهایی شرکت کنند گوشزد کنم . این نکته که همیشه به ما گفته اند در آزمون های تستی مانند کنکور شما فقط باید متن را skimming  یا سطحی خوانی کنید و آن را به صورت کامل ترجمه نکنید فقط برای جواب دادن به سوالات در سر جلسه ی آزمون کاربرد دارد و دانش آموز و دبیر نباید در هنگام آموزش به سطحی خوانی اکتفا کند بلکه در این سطح آموزشی متن باید با رعایت نکات گرامری به طور کامل ترجمه شود .

لطفا به فیلم معرفی  پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم توجه فرمایید :

حتما بخونین !  پاورپوینت درس دوم زبان انگلیسی دوازدهم[aparat id=”aItzk” width=”800″]

پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم

لغات جدید را چگونه به حافظه ی بلند مدت بسپاریم ؟

اما در رابطه با آموزش لغات جدید یکی از کم بازده ترین روش ها این است که شما یک لیست از کلمات جدید که رو به روی آنها معنی شان آورده شده است تهیه کنید و آن را طوطی وار حفظ کنید . با استفاده از این روش شاید تا فردا صبح سر کلاس یا حد اکثر هفته ی بعد معنی کلمه را به یاد داشته باشید اما این کلمه وارد حافظه ی دراز مدت شما نخواهد شد . برای یادگیری عمیق کلمات جدید باید در ابتدا برای هر کلمه توضیح مختصری از اصلی ترین معنا ، لغات مترادف و جملات پرکاربرد مربوط آن را مطالعه کنید و سپس لغت جدید را در سه جمله به کار ببرید . بله ! باید شروع به جمله سازی کنید ! درست مثل دبستانی ها !

پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم هم برای آموزش لغات جدید از همین روش استفاده کرده است . ما به این روش اعتقاد داریم . البته جمله سازی بر عهده ی شماست .

در بعضی از قسمت های کتاب که سوالاتی از دانش آموزان با هدف آموزش پرسیده شده است پاسخ آن در پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم  وجود دارد و شما می توانید مانند نوعی حل تمرین از آن استفاده کنید .

دانلود پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی دوازدهم

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...